2008. október 2., csütörtök

Sajtos melegszendvics

Ez volt az egyik utolsó egyedülitthon ebéden, ugyanis tegnap óta újra dolgozom, szerencsére sikerült itt Fehérváron munkát találnom, úgyhogy nem kell újrakezdenem az ingázást, és nem mellékesen magamra és Páromra is több időm marad. :) Remélhetőleg a munka után főzésre is lesz majd időm, mert a munkahelyem környékén nincs nagyon olyan hely, ahol lenne kedvem folyamatosan enni. Szóval ha minden jól megy megjelennek majd a blogon a könnyen, gyorsan elkészíthető és egyszerűen szállítható ételek receptjei.
Szóval sajtos melegszendvics. Egyszerű, finom, téli estékre remek vacsora is lehet.

Sajtos melegszendvics (egyszemélyes adag)

1 tojás
3-4 dkg reszelt sajt
mustár (csípős angolbból fél mokkáskanál, plusz magvas sörösből 1 mokkáskanál)
4 kisebb szelet kenyér (olyan bagette-szelet méretű)

A sütőt kb 200 fokra előmelegítettem (ha lenne grillfunkciója, akkor azt használtam volna). Közben felvertem a tojást, belereszeltem a sajtot, ízesítettem borssal és mustárral, jól elkevertem. A masszát elosztottam a kenyérszeleteken és az időközben bemelegedett sütőben szép pirosra sütöttem őket. Egy paradicsomból, egy paprikából és egy apró lilahagymából készült salátával ettem.

Nincsenek megjegyzések: