2008. november 1., szombat

7

Az épp aktuális kördés utolért engem is, Sylviának köszönhetően.

Gondolkodtam egy darabig, mi is legyen az a hét dolog, amit a világ elé tárok, és a következő eredményre jutottam:

1. A házimunkát nagyon nem szeretem, a főzést kivéve. Néha azért elkap a lelkiismeret furdalás, és akkor pár napig rendes kislány vagyok, de aztán visszatér a megszokott énem, és visszavedlek kupacgyárossá. Sajnos nem tudok igazán rendet tartani, de legalább a saját kupimban tudom mi hol van.

2. Néha elkap a sorozatmánia, és akkor képes vagyok maratonokat rendezni. Így jártam a 24-el, a Szex és New Yorkkal, most épp a Szívek szállodájával vagyok így. (Amúgy tv-nk nincs, így egész jól védve vagyok a komolyabb sorozatfüggéstől :) )

3. Azt hiszem nem túl lányosak az olvasási szokásaim: oda vagyok a fantasyért, a cyber punkért és a szerepjátékokhoz kapcsolódó regényekért. Meg a vámpíros sztorikért. (Viszont a rettegős dolgkkal ki lehet kergetni a világból) És szeretem a képregényeket. Nagy kedvencem volt minig is Garfield és az X-Men.

4. Egyszerre vagyok maximalista és kényelmes (csunyábban mondva lusta). Nem tudom, hogy csinálom.

5. Egyetemi éveim elején jól elképzeltem, hogy ha nagy leszek és önálló, lesz egy kényelmes kis garzonlakásom és egy macskám és persze szingli leszek. Ezzel szemben már 4 éve együtt élek párommal (szóval nem éltem még soha egyedül, momentán nem is vágyom rá, de nem is félek az egyedüléléstől).

6. Szeretnék megtanulni hímezni. Csak nem tudom hogy fogjak hozzá. :)

7. Ha egyszer lesz egy kertes házunk lesz kutyánk. Azt még nem sikerült eldönteni, hogy labrador, gordon szetter, vagy tibeti masztiff legyen-e.

Hát ennyi volt az én hetesem. Már annyi mindenki megkapta a kördést, hogy én továbbadnám mindenkinek, aki szeretne nyilatkozni, de még nem kapott felkérést.

Nincsenek megjegyzések: