2007. augusztus 10., péntek

Dicsekedős, büszkélkedős

Az egész azzal kezdődött, hogy láttuk a moziban a L'ecsó bemutatóját. Aztán rögötn el is döntöttük, hogy ezt meg kell nézni, ebben két barátunk (vagyis párom egy régi barátja és a menyasszonya) is csatlakozott hozzánk, megbszéltük, amint leet, megnézzük.
Aztán jött a bemutató napja, de akkor nem mentünk el a moziba, mivel barátaink Forma-1-en voltak, mélkülük meg nem akartunk menni. Aztán hétfőn találkoztam a pár fiúfelével (minden nap együtt jövünk megyünk vonattal Pestre), és érdeklődtem, hogy akkor hétvégefelé L'ecsó? Hát kiderült, hogy ők már megnézték. Na sebaj, kettesben is igen kellemes moziba menni. :)
Mindeközben volt egy anyulátogatás, amiből kifolyólag két szép zsenge cukkini várta még a sorsát. Meg egy csomó paradicsom. Ki is találtam, hogy szerdán főzök lecsószerűséget cukkinivel. Páromat meg is bízta, hogy munkából hazafelé hozzon a zöldségestől pár paprikát meg padlizsánt. De egyikből sem volt szalonképes kínálat, de az eladó megnyugtatta, csütörtökön jön friss áru. Amikor ezt elmesélte jól kétségbe is estem, mert csütörtökre volt betervezve a mozi is: már láttam magam előtt, hogy 3/4 7-re hazaérek, összedobom a vacsit, aztán rendbeszedem magam és már mehetünk is moziba. Na az egésztől egy az egyben elment a kedvem. De ekkor jött a Kedves. :) Ő úgyis 5 után itthon van, majd vár haza vacsival. :)
És el kell mondjam, nagyon finomra sikeredett.
Így vacsi után volt idő nyugodtan pihegni kicsit aztán összeszedni magam és elmenni megnézni a L'ecsót. Ami nagynagyon jó volt :) Asszem beszerzem majd DVDn.

Nincsenek megjegyzések: