2008. december 9., kedd

Hertwarming

Annától érkezett hozzám az aktuális kördés. És nagyon jól esett, főleg az érdeklődés hogylétem felől. :) Szóvel köszönüm, jól vagyok, csak pár hete folyamatos munkarendbe kerültem (hogy azokat a frány szervereket folyton felügyelni kell, aki ezt kitaálta ;) ), így épp újraszervezem az életem kissé, jobban oda kell figyelnem a szabadidőmre, mert ugyan nem lett kevesebb, csak nem a megszokott módon van elosztva. Meg mostanság nem nagyon főztem újdonságot, ha meg igen, az még nem lett pont tökéletes, és meg kell csinálni újra, de az újrázásokat már fel szeretném tenni, mert amúgy tökjó kaják.

Ne de miről is érdeklődött Anna, vagyis eredetileg rollller: mi az az egyszemélyes finomság, amivel gyorsan rendbe tudjuk rakni a lelkünket, ha épp gonosz a világ.

Jól el akartam gondolkozni a kérdésen, aztán szinte rögtön eszembe is jutott a csípős, sajtos kukoricakrémleves, lehetőleg rengeteg sajttal. Az pont ilyen célzattal készült, ráadásul csak nekem. Egyébként ha nem szigorúan sajátkészítésű dolognak kell lennie, akkor a szezámmagos csirkemell pirított tésztával is ide tartozik, egészen konkrétan a kínai gyorsétkezdében beszerezve, mert ugyan szoktam olyat csinálni itthon is, de azért nem az a gyorsan, bármikor összedobható fogás.

Hát ezek az én elsőszámú lélekmelengetőim, és kíváncsi lennék Ildinkó és Gabojsza válaszára is.

2 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Zsu, köszönöm, igyekszem gyorsan megválaszolni:-)

ildinko írta...

Én is köszönöm. Igyekszem, de nem ígérek semmit inkább mostanában. Bár sosem lehet tudni nálam újabban. :)