2008. április 15., kedd

Mert már noszogatva vagyok

Szóval az úgy volt, hogy pár hete életem párja főzte meg a szombati menüt, és nagyon kitett magáért és finom lett meg miden, én még fotóztam is, csak írni nem volt energiám... Meg nem is minden fotó lett az igazi. Pedig volt leves (zöldborsó mozzarellával) meg főétel (svéd húsgolyók spenótos salátával és petrezselymes krumplival) és desszert is (grillezet őszibarack vaníliafagyival és málnavelővel).
És mindez azért, hogy ne nekem kelljen főzni, tudjak dolgozni a diplomámon. :) Szerencsére már csak a dolgozatírás része van folyamatban, meg lassan már kezd készen is lenni, csak azok a fránya konzulensek haladnak lassan az olvasással meg annak kitalálásával, hogy még mit javítsak rajta. De már csak két hét és befejezem, én tudom :) (Tudom, hogy az még tök sok idő, de úgy hogy hétközben kb 2 órát tudok rajta effektíven dolgozni, kell ennyi idő a véglegesítésre.) Végeredményben emiatt hanyagolom szegény blogot, pedig készült pár nagyon kellemes és még le is fotózott étek, legkésőbb május elején tuti felkerülnek :)

És akkor az egy szem jól sikerült fotó, arról a bizonyos desszertről, ami nagggyon finom lett, csakúgy mint az ebéd többi része.

Nincsenek megjegyzések: