2009. február 2., hétfő

Könyvek

Grenadine dobott meg a témával. És jól zavarba is jöttem tőle, mert végiggondoltam, mennyit is olvastam tavaly... Hát nagyon keveset. Igazából újraolvasásaim voltak, három, vagyis inkább hat. És nagyjából ennyi is... Hát azt hiszem találtam egy kitűzendő célt idénre: Olvasni! Mert igazából szeretek, csak valahogy mindig az időtöltéslista végére kerül.

És akkor hogy mi is volt az az öt:

1. Jane Austen: Büszkeség és balítélet: Már nem tudom hányszor olvastam, gyakorlatilag kamaszkorom óta évente kézbe kerül. Már gyakorlatilag kívülről fújom. :)

2. Charlotte Bronte: Jane Eyre: Láttam tavaly a belőle készült sorozatot, és ez meghozta hozzá a kedvemet, hogy el is olvassam. Ez is mutatja, hogy szeretem a romantikus angol regényeket.

3-6. George R. R. Martin: Jég és Tűz dala sorozat első négy kötete. Újraolvastam, mert már annyira várom az ötödik részt, hogy valamivel pótolni kellett. :) Ez egy fantasy sorozat, szeritnem nagyon jól megírva , csak ajánlani tudom azoknak, akik szeretik a fantasy-t. A történetről meg nemnagyon írnék semmit, nem szeretnék lelőni semmilyen poént. :)

Hát ennyi... Idén egyértelműen töbet kéne. Csak ki kéne találni mit.

2 megjegyzés:

Grenadine írta...

Zsu, aszem meríthetsz ötleteket a többi könyves posztból! :)

Zsu írta...

Igen, az lesz:)
Szerencsére párom épp nemrég iratkozott be a helyi könyvtárba, úgyhogy majd ő szállítja nekem az olvasnivalót. Vagy egyszerűen elkísérem és beiratkozom én is.:)