2009. február 9., hétfő

Lista

Eldöntöttem, hogy listát írok azokról a dolgokról, amiket még szeretnék a konyhába. Csak hogy végre meglegyen egyben, meg hogy nekiálljak a dolgok beszerzésének. Rájöttem, hogy jópár dolgot eddig azért nem vettem meg, mert hogy mást is szeretnék még... így talán tudok rangsort állítani köztük és egyszer végig is érek rajtuk. Vagy legrosszabb esetben tovább fog bővülni. :)

fondü készlet
cserélhetőlapos melegszendvics/gofri/grillszerű sütő
szuflé formák
lepényforma (cakkosszélű kerámia)
rendesméretű kuglóf forma (most két kisebb van)
kacsasütő edény
öntöttvas lábos, öntöttvas fedővel, hogy be lehessen tenni a sütőbe is
egy szép evőeszközkészlet, amit én választok ki
szintén saját kiválasztású étkészlet (sajátvásárlásos tányérjaink vannak, viszont csak 1-2 darabok, és szeretnék egy teljes 6 személyes készletet is; amúgy van két készletünk is, de mindkettőt kaptuk, az egyik még igazán tetszik is)
tűzálló leveses tálkák (hogy tudjak végre olyan hagymalevest csinálni, aminek a tetején készül a sajtos pirítós)
szilikon jégkocka/kissüti formák, bonbonkészítéshez
minimuffin sütő
nagyobb gyümölcskenyér forma kenyérsütéshez
mindenféle méretű és formájú kínálótálak (nem hátrány, ha mondjuk hőálló is)

És majdnem lemaradt: KitchenAid, méghozzá fahéj színű... hát ez az, ami igen nagy eséllyel még jó darabig álom lesz csipán (persze kellenének hozzá mindenféle kiegészítők is, nem csak az alapdolgok, meg egy nagyobb konyha, ahol elférne a konyhapulton :) )


Így végignézve, nagy része nem is annyira nagyköltségű beszerzés, max macerás... pl a piteforma miatt már voltam párszor konyhás boltokban, de olyan nem volt, ami tetszett is volna

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

én évekig vadásztam olyan cakkos szélű pite formára, ami fémből van és az alja kivehető, mert én béna vagyok és a régiből sosem tudtam szépen kivenni a kész művet. végül hihetetlen módon a tescoban találtam rá véletlenül.

Névtelen írta...

Ha cakkos szélű kerámia piteformát találsz (min 28 cm-est)tudasd velem. Előre is köszönöm