2008. január 23., szerda

Raguleves

Tegnap vacsorára készült ez a zöldbabos, szerintem raguleves. Leginkábbis abból, amit találtam itthon. A pontos mennyiségekről fogalmam sincs, a hozzávalók sem kőbevésettek, igazi spontán, tartalmas leves lett. Finom volt, melengető, tipikusan olyan szeles estékre való, mint amilyen a tegnapi volt.

Zöldbabos csirkeraguleves

1 csirke melle kockázva
zöldbab -nem tudom mennyi, egy kisebb csomagot vettem elő a fagyasztóból
1 kis fej karalábé
fél zellergumó
só, bors, tárkony, majoranna
vaj

A csirkekockákat a felforrósított vajon fehéredésig pirítottam, aztán tekertem rá borsot, hozzáadtam a zöldbabot, kockázott karalábét és zellert, annyi vizet önöttem rá, hogy épp ellepje, sóztam, ízesítettem kevés tárkonnyal és majorannával aztán fedő alatt addig főztem, míg úgy nem gondoltam, hogy minden megfőtt. Ez kb fél óra volt. Nemforrón, de még jó melegen volt a legfinomabb. Kb 3 személyes adag lett.


Nincsenek megjegyzések: