2008. június 13., péntek

Végre elmúlt ennek is vége...

Szóval tegnap megvédtem a diplomámat, előtte hétfőn és szerdán pedig leállamvizsgáztam. Igazából még fel se fogtam, hogy befejeztem az egyetemet. Remélem azért majd jövő héten pénteken, amikor kezembe nyomják az oklevelet, majd leesik. :)
Munkám még egyelőre nincs, úgyhogy a következő hetekben tuti sokat fogok a konyhában sürögni-forogni, főleg hogy végre itt a nyár, és mindenféle friss zöldséggel.gyümölccsel van tele a piac. Mondjuk ma még tuti nem főzök, kb aludni van erőm, de holnap már talán :)
És persze majd vasárnap jön a VKF!, ahhoz már csak elő kell keresnem a pünkösdi piknikről készült képeket meg recepteket. :)
Meg lesz jövő héten menzás paradicsomleves is tutira, mert hogy Móni olvasó kérte. És ez olyan jól esett. :)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok! Kedden én is befejeztem :) Bár nem tudom, ennek örüljek-e vagy sem :D
Jó szorgoskodást a konyhában ;)

BeckZsu írta...

Nagyon gratulálok, még emlékszem, hogy milyen érzés volt... További sok sikert :)

Zsu írta...

Köszi Baba és Beck Zsu:)
Baba, nagyon tudom mit érzel :) És persze gratula neked is! :)

Névtelen írta...

Gratulálok én is!!!
Én anno anyukám születésnapján államvizsgáztam és védtem (nálunk ez a nagyobb stresszfaktor miatt egyben volt) és én is emlékszem, milyen volt üresen, kongó fejjel, boldogsághormonokkal tel leballagni a kocsmába, ahol már vártak a többiek:-)))) És arra is, hogy kicsit szomorú is voltam, hogy vége. És elmúlt. Ez is. De hidd el, utána is van élet(étel). Akkor kezdődik csak igazán!

Lilahangya írta...

Gratula és jó pihenést!!!

ildinko írta...

Gratula!!! :)
Pont egy éve voltam ugyanígy. :)
Túlélhető állapot, bár én ezt akkor nem hittem. ;)

Cukroskata írta...

Gratulálok, emlékszem, hogy az államvizsga után még több napig reggel ébredés után azon gondolkodtam, hogy ma mennyit kell tanulnom, de nagyon jó érzés volt, amikor rájöttem, hogy semennyit :-)

miniMálna írta...

Gratulálok én is! :) Bárcsak már én is itt tartanék... Hol végeztél?

Névtelen írta...

Gratulálok én is, jó pihenést,lustélkodést,meg is érdemled..aztán pedig drukkolunk hogy jó kis munkát találj,amit szeretsz is de jut mellette időd másra is..mondjuk főzőcskézni:-)
Nóri

Zsu írta...

Húúú, nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt :)
Ízbolygó: hát ha időben (azaz tavaly) befejeztem volna az egyetemet, akkor én is anyum születésnapján államvizsgáztam volna, idén csak majdnem, holnap lesz a nagy nap:)
MiniMálna: Veszprémben végeztem, és most már elmondhatom, hogy mérnök informatikus vagyok:)