2008. augusztus 4., hétfő

Kreatív blogger


Hát én is kaptam egy kreatív blogger díjat Endíviától, köszönet érte. :) Jól esett nagyon, de azért meglepett. Főleg a leveses indoklás. Merthogy igen ritkán főzök levest. Bár ha már leves, akkor az nem szokott szimpla lenni:)
A továbbadásnál nem néztem, pontosan ki is kapta már meg, csak az vezérelt, hogy olyan legyen, akit érdemesnek tartok rá.
A díjazás szabályai:
-kiteszem a logót a blogomba -belinkelem azt a személyt, akitől kaptam - megnevezek 5 blogot- belinkelem a blogokat - üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Az én díjazottaim pedig:

1. Beatbull. Számomra ő A Kreatív Blogger, és a díjat ítélném Ditéjének is a koktélok miatt:)
2. Mamma. Szeretem főleg mediterrán iheltésű receptjeit, és hogy mindben ott hagyja Mamma a keze nyomát.
3. T3v. A bonbonok. Azt hiszem ez nem szorul bővebb magyarázatra.
4. Anna. Hát most épp a japán kaják miatt. Meg az a babpüré amit GBTre hozott... Nyamm.
5. MiniMálna. Őt nagyon irigylem a lelkesedéséért, bizony. :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszi szépen ;) S a szép szavakat is! Továbbítom Ditémnek is ;)

miniMálna írta...

zsu igazán köszönöm, nagyon jól esett! :))